Rest in Peace bloggen


Tyck till
Postat av: Slim Cardigan

- Ett uttryck lyder som följer."Ingenting tillåts växa till himlen" så även om Bloggen med åtföljande Forum stretade på några år så är det ju trist att begrava skiten.

-Själv har jag haft många roliga stunder när det har pennfäktats på lite glimten i ögat nivå.

- Men det kanske dyker upp nått nytt när höstmörkret ger sig tillkänna.



-Jo, jag tänkte att dom ev. pengar som finns kvar i tipsbolaget kan Du Dirren ta Dig en rejäl fylla för det är Du väl värd..

// Slim som ensam sörjande sommarhälsar

2009-05-27 @ 15:52:35
Postat av: Funky P

I helsicke att han ska. De går oavkortat till snapskassan på midsommar.



Apropå bloggens död så såg jag det som det enda rätta efter de senaste månadernas minst sagt låga aktivitet.



//FP

2009-05-28 @ 06:56:45
Postat av: Gripén

Jag vill bara tacka Funky för den tid som varit på bloggen, tyvärr tiden går och man har massa andra saker som fyller tillvaron.



För min del kan jag väl avslöja något som inte kommit ut i nyhetsvärlden än, jag har fått erbjudandet att följa med Svenska A-laget under kommande OS säsong. Jag jobba på dagar och hoppas få komma med på OS!!



Lycka till kära vänner, vi ses i verkligheten istället...



//Gripén med en tår i ögat.



Kär slim, vore väldigt önskvärt om du starta en blogg.

2009-05-29 @ 09:24:46
Postat av: Slim Cardigan

- Inlägg 1. Ok för snapskassan men då får Ni komma hit på midsommardagens morgon så jag får ut min andel....så det så...



Inlägg 2.Dyre Grip!! vad det värmer en tilltuffsad televerkare när Du tror att jag skulle ge liv i en ny blogg. Jag säger som han som sket i poolen "det löser sig"



Inlägg 3. Åxå till Dig Grip ! Stort grattis till det förtroende som ska läggas på Dina axlar och jag är fullt övertygad om att Du fixar grejen med råge..



// Slim som glömt hur man vallar



2009-05-29 @ 22:32:52

Tyck till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback